مجله خبری

12 فروردین 1400
گفت و گو

مدیر روابط عمومی معاونت درمان وزارت بهداشت کرونا را تجربه‌ای کم نظیر در مواجه با بحران در حوزه روابط عمومی عنوان کرد

مدیر روابط عمومی معاونت درمان وزارت بهداشت کرونا را تجربه‌ای کم نظیر در مواجه با بحران در حوزه روابط عمومی عنوان کرد.
12 فروردین 1400
پنل

تحلیل نقش روابط عمومی‌ها در بحران کرونا

نقش روابط عمومی‌ها در شرایط بحران کرونا یکی از مهمترن مسایلی است که این روزها سازمان‌ها،‌ جامعه شناسان و مدیران شهری باید بیش از هر زمان دیگری مورد توجه قرار دهند؛ چرا که روابط عمومی سازمان‌ها و ارگان‌های اثرگذار در این دوران باید بهترین روش‌ها را برای کنترل و مدیریت شرایط بحران در نظر بگیرند تا بهترین راه کنترل بحران و هم آرامش مردم را در بر داشته باشد
11 فروردین 1400
دی جی کالا

شفافیت، عامل عبور موفقیت آمیز دی‌جی کالا از بحران کرونا

مدیر روابط عمومی دیجی‌کالا شفافیت را عامل عبور موفقیت آمیز دی‌جی کالا از بحران کرونا عنوان کرد
11 فروردین 1400

بررسی دنیای ارتباط های کرونا زده در وبینار گراف دی

همایش‌ها و سمینارها نقش مهمی برای تعامل و برقراری روابط جدید در عرصه‌های مختلف بوده و می‌توانستند هم محلی برای عرضه محصولات و تجربیات نوین و هم دید و بازدید فعالان حوزه و صنعتی خاص و برای ایجاد ارتباط‌های جدید باشد
10 فروردین 1400
کرونا

کرونا و دورکاری در ایران | گراف دی

کرونا، اتفاق عجیبی که دنیا در همه ابعاد آن را تجربه کرد، توانست تاثیر زیادی بر نحوه فعالیت انواع و اقسام کسب و کارها داشته باشد که دراین مطلب به آن پرداخته شده است.
10 فروردین 1400
همایش گراف دی

همایش آنلاین روابط عمومی | گراف دی

روابط عمومی، سمت شغلی آشنایی است که اکثرا نام آن را شنیده‌اند، اما شاید اکثر آن‌ها تصور اشتباهی درباره روابط عمومی دارند.
2 مرداد 1399
فیاضی

تنها راه حل روابط عمومی در بحران، حفظ آرامش و دوری از اقدام شتاب زده است

مدیر روابط عمومی سامسونگ تنها راه حل روابط عمومی در بحران را حفظ آرامش و دوری از اقدام شتاب زده عنوان کرد.
2 مرداد 1399
علی کریمی

سازگاری و همگرایی حقوق مشتریان و سازمان مهمترین وظیفه مدیران روابط عمومی

رییس روابط عمومی سابق بانک مرکزی سازگاری و همگرایی حقوق مشتریان و سازمان مهمترین وظیفه مدیران روابط عمومی عنوان کرد.
ثبت نام