بررسی تعامل میان مدیران عامل و روابط
عمومی ها در چهارمین رویداد گراف‌دی

دبیراجرایی چهارمین رویداد گراف دی با اشاره به برنامه‌های این رویداد از برگزاری آن با شعار” روابط عمومی معتمد و مدیریت مقتدر” خبر داد و گفت: این رویداد،27 فروردین 1401 با همکاری و میزبانی صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی  گراف‌دی، سعید کریمی، دبیراجرایی رویداد گراف دی با بیان اینکه این رویداد، به منظور کسب دانش و راهکارهای علمی برای ارتقای فعالیت‌های ارتباطی برگزار می‌شود، به تشریح برنامه‌های این رویداد پرداخت و گفت: بدون شک، تعامل میان مدیران ارشد و روابط عمومی می‌تواند نقش تاثیرگذاری در جهت تحقق اهداف مدنظر در سازمان داشته و برهمین اساس در چهارمین رویداد گراف‌دی ، موضوع تعامل میان مدیران ارشد و روابط عمومی‌ها مورد بررسی قرار خواهد گرفت و تجربیات مدیران عامل در این حوزه مورد تبادل نظر قرار می‌گیرد.

کریمی با اشاره به اینکه در این رویداد، بخش‌های مختلفی پیش‌بینی شده است،گفت : در بخش پنل موضوع مدیران ارشد، روابط عمومی و استراتژی تعامل این دو بازوی مهم با حضور ، دکتر زارعیان رییس شورای سیاست گذاری گراف‌دی ، دکتر خوانساری معاون وزیر ارتباطات ، قاسم بی نیاز مدیر روابط عمومی انرژی اتمی ، دکتر ببران کارشناس ارتباطات و امیر لعلی مدیر روابط عمومی بانک دی بررسی و مورد تبادل نظر قرار خواهد گرفت .

وی با بیان اینکه در بخش تجربه نیز به بررسی تجربه مدیران ارشد ارتباطات در روابط عمومی ها و انتظار از روابط عمومی ها پرداخته می شود اظهار داشت :  در بخش ارایه تجربه و گفت گوی رویداد گراف‌ دی دکتر شهاب جوانمردی، مدیرعامل هلدینگ فناپ و دکتر حکیم جوادی، مدیرعامل هلدینگ بهسازان ملت به ارایه تجربه خود از چگونگی تعامل با روابط عمومی و انتظارات مدیران ارشد از روابط عمومی خواهند پرداخت.

کریمی با بیان این مطلب که به حاضران در این همایش مدرک آموزشی مورد تایید سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشورارایه می شود، ادامه داد: علاقه‌مندان به منظور ثبت نام و حضور در این رویدا میتوانند به سایت grafday.ir مراجعه کنند.

دبیراجرایی رویداد گراف دی در خصوص شیوه‌های دسترسی به همایش آنلاین گفت: چهارمین رویداد گراف دی به‌صورت تعاملی برگزار خواهد شد و همزمان بر بستر آپارات گراف‌دی، اسکای روم و اینستاگرام گراف‌دی و صندوق نوآوری و شکوفایی پخش خواهد شد.

وی گفت: در پایان رویداد به مدیران ارشد ارتباط گر نیز تندیس گراف دی اهدا خواهد شد.

گفتنی ست؛ گراف دی ، رویدادی در حوزه روابط عمومی است که در نظر دارد گروهی از کارشناسان و فعالان این حوزه را گرد هم جمع آورد ه و زمینه‌ای را برای ایجاد ارتباط پایدار و عمیق میان آن‌ها فراهم سازد.

ثبت نام