مجله خبری

17 آبان 1402

پنجمین رویداد گراف‌دی با موضوع وجهه سازمانی برگزار شد

پنجمین رویداد گراف‌دی با موضوع ” وجهه سازمانی”  در دوبخش کارگاه های آموزشی و برگزاری مراسم رویداد ، با حضوراستادان برجسته ارتباطات ، مدیران و کارشناسان […]
16 آبان 1402

در پنل اول گراف دی عنوان شد؛ چالش‌های ایجاد برند کارفرمایی

حاضران در پنل «برند کارفرمایی» عوامل موثر بر ساخت یک برند کارفرمایی خوب را برشمرده و تاکید کردند بدون تعامل منابع انسانی، تولید محتوا و روابط […]
16 آبان 1402

معاون اجرایی آژانس روابط عمومی راما: نقش مدیریت وجهه سازمانی در چشم انداز روابط عمومی مدرن

علی درویشی در ارائه خود در پنجمین رویداد گراف دی اظهارداشت: مدیریت وجهه سازمانی پیش نیاز ورود به روابط عمومی مدرن و همگام با شبکه های […]
16 آبان 1402

مدیرعامل فناوری اطلاعات شرکت خوارزمی: اشراف روابط عمومی به بخش های فنی سازمان، در مدیریت وجهه سازمانی موثر است

علی چارلنگی،  مدیرعامل شرکت توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی  با تشریح اهمیت مدیریت وجهه سازمانی در شهرت برند گفت: اشراف حوزه روابط عمومی به  محصولات از سوی […]
16 آبان 1402
دکتر زارعیان

دکتر زارعیان در پنجمین رویداد گراف دی، بر نقش پیشرو روابط عمومی ها در اکوسیستم فناوری و مدیریت وجهه سازمانی تاکید کرد

دکتر داوود زارعیان، استاد پیشگام حوزه ارتباطات و رییس شورای سیاستگذاری گراف دی در آیین آغازین پنجمین رویداد گراف دی اظهارداشت: با توجه به نقش تاثیرگذار […]
14 آبان 1402
کارگاه

دعوت به ثبت نام در پنجمین رویداد گراف‌دی

  زمان و مکان رویداد : پانزدهم آبان ماه سال جاری در محل سالن همایش‌های اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی ایران موضوع رویداد […]
10 آبان 1402
امامی

دکتر امامی : برندینگ سازمانی؛ تعلق سازمانی را خلق می کند

در راستای سلسله مصاحبه­هایی که با متخصصان و کارگزاران حوزه­ی روابط عمومی در خصوص محور و موضوع مورد بررسی در پنجمین دوره گراف­دی پیش­رو داریم؛ این­بار […]
9 آبان 1402
دعوتنامه

دعوتنامه پنجمین رویداد گراف دی

زمان برگزاری رویداد: پانزدهم آبان ماه سال جاری ، (برگزاری کارگاه های  آموزشی از ساعت 8 صبح – شروع مراسم رویداد ساعت 15:30 ) مکان رویداد […]
8 آبان 1402
مینا نظری

دکتر مینا نظری سرپرست روابط عمومی شرکت توزیع برق تبریز : سرمایه اصلی هر سازمانی، اعتبار آن سازمان است

در حقیقت بارزش­ترین دارایی یک سازمان برند خدمات و محصولات آن است. به طوری­که 70% از سرمایه آن محسوب می­شود. به­طور مثال مجموع صادرات غیرنفتی ایران […]
21 مهر 1402
موسویی

مدیر ارشد ارتباطات انسانی : ضرورت مدیریت شهرت برند در عصر شبکه‌های اجتماعی

با توجه به برگزاری پنجمین رویداد گراف‌دی در ۱۵ آبان ماه سال جاری در مرکز همایش‌های اتاق بازرگانی ایران ، در حاشیه این رویداد، دوره های […]
18 مهر 1402
گراف دی 15 آبان

به درخواست فعالان حوزه فناوری و ارتباطات ؛ برگزاری پنجمین رویداد گراف‌دی به 15 آبان ماه 1402 موکول شد

پنجمین رویداد گراف‌دی به درخواست فعالان حوزه فناوری و ارتباطات، 15 آبان ماه سال جاری در مرکز همایش‌های اتاق بازرگانی ایران برگزار می‌شود. به گزارش روابط […]
17 مهر 1402
پوراکبری

عضو شورای سیاستگذاری پنجمین رویداد گراف دی : لزوم توجه به هویت سازمان و نام تجاری برای برندینگ سازمانی

مسیر پیشرفت سازمان ها و شرکت ها همیشه به صورت خط مستقیم نیست. اگر الان سازمان شما بی رقیب است هیچ تضمینی برای حفظ و بقای […]
15 مهر 1402

عضو شورای سیاستگذاری پنجمین رویداد گراف دی : پیشرانی در تعالی حکمرانی رسانه ای و ارتباطات کشور

بقا و فنای هر سازمانی به تعامل موثر آن با محیط بستگی دارد. در این بین سرمایه اجتماعی و تصویر سازمانی هر شرکت یا سازمانی نقش […]
9 مهر 1402

فراخوان انتخاب مدیران عامل تاثیر گذار در حوزه “مدیریت وجهه سازمانی”

در پنجمین رویداد گراف‌دی که 17 مهرماه جاری در مرکز همایش‌های اتاق بازرگانی ایران برگزار می‌شود، مدیران عامل شرکت‌های حوزه فناوری و اقتصادی که بیشترین تاثیرگذاری […]
5 مهر 1402

رئیس کمیته برگزاری رویداد گراف‌دی : تصویر ذهنی سازمان نزد مخاطبان شهرت سازمان را شکل می‌دهد

 تصویر سازمانی (Organizational Image) نگاه و برداشت افراد پیرامون سازمان است و بی شک، به دست آوردن و حفظ وجهه و تصویر بیرونی مثبت، یکی از […]
4 مهر 1402
شکری

عضو شورای سیاستگذاری پنجمین رویداد گراف دی : تاثیر هوش راهبرد ارتباطی بر وجهه سازمانی

با بکارگیری “هوش راهبردی ارتباطی” می توان تهدیدهای شهرت را به حداقل و فرصت های روابط عمومی را برای ایفای نقش راهبردی به حداکثر رساند. اکثر […]
3 مهر 1402
دکتر زارعیان

رییس شورای سیاستگذاری پنجمین رویداد گراف دی : تاثیر برند رهبری بر شهرت سازمانی

پنجمین رویداد گراف دی (گردهمایی روابطو عمومی های اکوسیستم فناوری و اقتصادی ) که  با محوریت «مدیریت وجهه سازمان» 17 مهر ماه برگزار می شود، مدیران […]
1 مهر 1402

عضوشورای سیاستگذاری پنجمین رویداد گراف دی:مدیریت شهرت سازمانی و تاثیرآن بر رضایت ذینفعان

پنجمین رویداد گراف دی (گردهمایی روابط عمومی های اکوسیستم فناوری و اقتصادی ) که  با محوریت «مدیریت وجهه سازمان» 17 مهر ماه برگزار می شود، مدیران […]
21 شهریور 1402

مدیران برگزیده دوره چهارم شما را به رقابت دعوت می کنند؛

فراخوان انتخاب مدیران عامل تاثیر گذار در حوزه “مدیریت وجهه سازمانی” در پنجمین رویداد گراف دی که 17 مهرماه در مرکز همایش های اتاق بازرگانی ایران […]
28 فروردین 1402

برگزاری پنجمین گردهمایی گراف‌دی با محوریت مدیریت وجهه سازمان 

کمپین گراف ۳۶۰ به منظور ارتقای مسوولیت اجتماعی از سوی متولیان برپایی سومین رویداد گراف دی طراحی و راه‌اندازی شد.
29 فروردین 1401

معرفی مدیران ارشد ارتباط گر درچهارمین دوره گراف دی

چهارمین رویداد گراف‌دی با شعار«روابط عمومی معتمد ، مدیریت مقتدر»، با معرفی مدیران ارشد ارتباط‌گر در نخستین دوره ارزیابی مدیران ارشد در سالن همایش‌های صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار شد.
29 فروردین 1401
تایماز سیدمصطفایی

معرفی مدیران ارشد ارتباط گر درچهارمین دوره گراف دی

کمپین گراف ۳۶۰ به منظور ارتقای مسوولیت اجتماعی از سوی متولیان برپایی سومین رویداد گراف دی طراحی و راه‌اندازی شد.
29 فروردین 1401

مدیر ارتباطات اتحادیه بین‌المللی راه آهن‌ها : مدیر روابط عمومی ‌باید مهارت‌هایی منطبق با دنیای کنونی داشته باشد

ماری پولو مدیر ارتباطات اتحادیه بین‌المللی راه آهن‌ها (UIC) با اشاره به لزوم راه‌حل‌های نوآورانه برای رسیدن به هدف، گفت: مدیر روابط عمومی ‌و‌ارتباطات باید مهارت‌هایی منطبق با دنیای کنونی که در حال تغییر است، داشته باشد.
29 فروردین 1401

مدیر روابط عمومی شرکت هارون برادرز پاکستان : روابط عمومی‌ جایگاهی که بدون محدودیت برای ارتقای کسب و کار می‌تواند فعالیت کند

مدیر روابط عمومی شرکت هارون برادرز پاکستان با بیان اینکه روابط عمومی‌نیازمند یک پشتیبانی قوی است، گفت: روابط عمومی این جایگاه را به شما می‌دهد که مهارت و دانش تخصصی خود را افزایش داده و ‌‌بتوانید از محیط خود فراتر بروید.
29 فروردین 1401

لعلی: چه موقع روابط عمومی در یک سازمان عملکرد مؤثری دارد؟

مدیرسابق روابط عمومی‌ بانک ‌دی با اشاره به لزوم پیگیری و مشورت روابط عمومی‌ها، گفت: اگر مدیری قائل باشد که روابط عمومی‌، بخشی از زنجیره سرمایه یک ‌سازمان است و در سودآوری شرکت به صورت مستقیم اثرگذار است، موفق خواهد بود.
29 فروردین 1401

معاون صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری: ما در آینده در اقتصاد دانش بنیان زندگی خواهیم کرد

معاون صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری با اشاره به اهمیت درک و تبلیغ فناوری‌های دانش بنیان، گفت: زیست بوم نوآوری، محصول اقتصاد دانش بنیان است و ما در آینده در اقتصاد دانش بنیان زندگی خواهیم کرد.
28 فروردین 1401

تجربه معاون وزیر ارتباطات دولت دهم از اثرگذاری روابط عمومی در بحران ها

معاون وزیر ارتباطات دولت دهم با اشاره به نقش روابط عمومی در سازمان‌ها، گفت: در برهه‌ای با کمک روابط عمومی در حالی که مجلس رأی به انحلال وزارتخانه داده بود، توانستیم وزارتخانه منحل را احیا کنیم.
28 فروردین 1401

دکتر جوانمردی: براهمیت انعطاف‌پذیری سیاستی در حوزه ارتباطی تاکید کرد

مدیر عامل شرکت فنآپ با اشاره به اینکه روابط عمومی خوب کمک ‌می‌کند ‌یک‌ «سازمان» دیده شود، نه «روابط عمومی»، گفت: روابط عمومی باید در کنار انعطاف‌پذیری سیاسیتی، در بحران‌ها آمادگی سیبل‌ شدن را داشته باشد.
28 فروردین 1401

برگزاری چهارمین دوره گراف‌دی با استفاده تجارب بین‌المللی / معرفی 9 مدیر ارشد ارتباط ‌گرا

دبیر اجرایی چهارمین رویداد گراف‌دی با اشاره به برپایی چهارمین دوره این رویداد، از معرفی ۹ مدیر ارشد موفق در حوزه ارتباطات خبر داد.
28 فروردین 1401

خوانساری: شرط مفید بودن یک شرکت، توجه به روابط عمومی است

معاون وزیرارتباطات با اشاره به جایگاه روابط عمومی در موفقیت یک سازمان، گفت: هر سازمانی اگر بخواهد برای مخاطبان خود مفید واقع شود، باید به روابط عمومی توجه کند.
28 فروردین 1401

دکترشکری: روابط عمومی باید برای دغدغه‌های ارتباطی سازمان، نظر و ایده داشته باشد

استاد جامعه شناسی ارتباطات با بیان اینکه روابط عمومی باید درباره مسائل سازمان دغدغه‌مند باشد، گفت: برخی مدیران هنوز جایگاه روابط عمومی را صرفا اطلاع رسانی می‌دانند، در حالی که مدیریت هوشمند شبکه رسانه‌ای، وظیفه روابط عمومی‌ است.
28 فروردین 1401

دکتر ببران: تحولات در روابط عمومی آن را پویاتر کرده است

استاد ارتباطات با بیان اینکه روابط عمومی با برنامه‌ریزی، می‌تواند سازماندهی و‌رهبری را در دست بگیرد ودر این موقعیت سازمان کارآمد را شاهد باشیم، گفت: تحولات در روابط عمومی آن را پویاتر کرده است.
28 فروردین 1401

مدیرکل دیپلماسی عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان انرژی اتمی ایران: تاثیرابزارهای رسانه‌ای و ارتباط سازنده با مخاطب

مدیرکل دیپلماسی عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان انرژی اتمی ایران با بیان اینکه در کمیته انتصابات دولت‌ها همه امور توجه می‌شود، جز حوزه ارتباطی، گفت: تصور اینکه سازمانی در عصر حاضر بتواند بدون استفاده از ابزارهای رسانه‌ای، ارتباط خوبی با مخاطب برقرار کند، تصور اشتباهی است.
ثبت نام