ارتقای روحیه کارکنان با تحقق مسوولیت اجتماعی

سارا علی محمدی

سرپرست دیجیتال مارکتینگ شرکت لابراتوار دکتر اخوی به راه اندازی کمپین csr  اشاره کرد و گفت: با تحقق مسوولیت اجتماعی شاهد بودیم که نه تنها درون سازمان، بلکه بیرون سازمان نیز روحیه بهتری تزریق شد.

ساراعلیمحمدی، سرپرست دیجیتال مارکتینگ شرکت لابراتوار دکتر اخوی در بخش پنل سومین رویداد گراف دی با موضوع «روابط عمومی و مسوولیت اجتماعی و استراتژی به کارگیری این دو دانش» که دهم اسفندماه برپا شد، با بیان اینکه شرکت سی گل و آقای اخوان تاکنون اقدامات عام المنفعه زیادی انجام دادند، گفت: این اقدامات با حس و هدف csr صورت نگرفته بودند تا اینکه امسال با شیوع کرونا که امکان برپایی رویدادها و برنامه‌ها را نداشتیم، تصمیم گرفتیم که هزینه‌ها را طوری دیگر مدیریت کرده و برای مسوولیت اجتماعی اختصاص دهیم.

وی با بیان اینکه ما بخشی از هزینه‌ها را امسال برای بانوان سرپرست خانوار و بی‌سرپرست در حوزه کارهای سلامت‌محور تخصیص دادیم، افزود: برای این منظور با یک خیریه آشنا شدیم و پک‌های سلامت تهیه و اهدا کردیم. در مرحله دوم نیز این بانوان را به درمانگاه پوستی بهداشتی بردیم و‌محصولات لازم را در اختیار آنها قرار دادیم. همچنین برای این کمپین سلامت تولیداتی در صفحه شبکه اجتماعی قرار دادیم تا ارزیابی صورت گیرد.

علی محمدی به راه اندازی کمپین csr  اشاره کرد و گفت: با تحقق مسوولیت اجتماعی شاهد بودیم که نه تنها درون سازمان، بلکه بیرون سازمان نیز روحیه بهتری تزریق شد و تمام کارکنان شرکت نیز با این حرکت حس خوبی داشتند و روابط افراد ارتقا پیدا کرد.

سرپرست دیجیتال مارکتینگ شرکت لابراتوار دکتر اخوی با بیان اینکه ما به منظور نوآوری و ارائه خدمات بهتر به مشتریان، در تلاش هستیم تا یک محصول گیاهی تولید کنیم، تصریح کرد: محصولات سی گل حدود ۳۰ سال است که تولید و در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد و سه سال تلاش کرد تا یک محصول جدید گیاهی تولید کند که در این زمینه به موفقیت‌هایی در زمینه خلاقیت و نوآوری دست یافته است.

 

ثبت نام