مجله خبری

28 فروردین 1401

دکتر زارعیان: روابط عمومی باید طعم شیرین ارتباطی بودن را به مدیر بچشاند

رئیس شورای سیاست گذاری گراف‌دی با بیان اینکه روابط عممی باید توانایی ارتباط گرا کردن مدیر را داشته باشد، گفت: طعم شیرین ارتباطی‌ بودن، از ارتباط مناسب با رسانه یا حضور در یک رویداد را باید روابط عمومی به مدیر یک‌ شرکت بچشاند‌.
27 فروردین 1401

چهارمین گردهمایی گراف دی امروز به صورت حضوری و آنلاین برگزار می شود

چهارمین گردهمایی گراف دی با شعار” روابط عمومی معتمد و مدیریت مقتدر " با معرفی مدیران عامل ارتباط گرا ، امروز۲۷ فروردین۱۴۰۱ از ساعت 15 الی 19:30 با همکاری و میزبانی صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزارمی شود.
24 فروردین 1401

حضور فعال مجتمع دانش بنیان «دانش‌و‌فناوری بامداد» در چهارمین رویداد بزرگ «گراف دی»

چهارمین رویداد «گراف دی» ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ با همکاری و میزبانی صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، با شعار «روابط عمومی معتمد و مدیریت مقتدر» برگزار می‌شود.
16 فروردین 1401

بررسی تعامل میان مدیران عامل و روابط عمومی ها در چهارمین رویداد گراف‌دی

دبیر چهارمین رویداد گراف دی با اشاره به برنامه‌های این رویداد از برگزاری آن با شعار « روابط عمومی معتمد و مدیریت مقتدر" خبر داد و گفت: این رویداد،27 فروردین 1401 با همکاری و میزبانی صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار می شود.
15 فروردین 1401

در چهارمین گردهمایی گراف دی صورت می گیرد ؛ برگزاری نخستین دوره ارزیابی مدیران عامل ارتباط‌‌‌‌گر در حوزه اقتصادی

در چهارمین گردهمایی گراف دی صورت می گیرد ؛ برگزاری نخستین دوره ارزیابی مدیران عامل ارتباط‌‌‌‌گر در حوزه اقتصادی
24 اسفند 1400

چهارمین گردهمایی گراف دی

چهارمین گردهمایی گراف دی با شعار روابط عمومی معتمد ، مدیریت مقتدر
24 اسفند 1400

معرفی مدیران ارشد ارتباط گر درچهارمین دوره گراف دی

چهارمین رویداد گراف‌دی با شعار«روابط عمومی معتمد ، مدیریت مقتدر»، با معرفی مدیران ارشد ارتباط‌گر در نخستین دوره ارزیابی مدیران ارشد در سالن همایش‌های صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار شد.
27 فروردین 1400
تایماز سیدمصطفایی

کمپین گراف 360 در سومین رویداد گراف دی راه‌اندازی شد

کمپین گراف ۳۶۰ به منظور ارتقای مسوولیت اجتماعی از سوی متولیان برپایی سومین رویداد گراف دی طراحی و راه‌اندازی شد.
27 فروردین 1400
بهداد نامور

مدیران بالایی و میانی کشور دغدغه تحقق مسوولیت اجتماعی را ندارند/ سودآوری از اصول مهم مسوولیت اجتماعی است

مدرس و مشاور ارتباطات، بازاریابی و برندسازی با بیان اینکه یکی از اصول مهم مسوولیت اجتماعی سودآوری است، گفت: وقتی نیروها را همسو با اهداف سازمان می‌کنیم، وارد مسوولیت اجتماعی می‌شویم اما اکنون شرکت‌ها و حتی مدیران مملکتی دغدغه تحقق مسوولیت اجتماعی را ندارند.
27 فروردین 1400
الفت

مسوولیت اجتماعی مشارکت تیمی را افزایش می‌دهد / مشتری آگاه، یک فرصت است، نه تهدید

معاون برنامه‎ریزی و توسعه پرداخت الکترونیک سداد با اشاره به لزوم هدفمندسازی مسولیت اجتماعی و تبلیغات، گفت: یکی از ابزارهای نفوذ در بازار مسوولیت اجتماعی است که مشارکت تیمی را افزایش می‌دهد و به نوعی محیط جذابی برای کارکنان ایجاد می کند
27 فروردین 1400
سارا علی محمدی

ارتقای روحیه کارکنان با تحقق مسوولیت اجتماعی

سرپرست دیجیتال مارکتینگ شرکت لابراتوار دکتر اخوی به راه اندازی کمپین csr اشاره کرد و گفت: با تحقق مسوولیت اجتماعی شاهد بودیم که نه تنها درون سازمان، بلکه بیرون سازمان نیز روحیه بهتری تزریق شد.
27 فروردین 1400
مهندس بیدخام

150 میلیون مشتری تلفن همراه داریم/ نوآوری لازمه توسعه کسب و کار است/ برای تحقق مسوولیت اجتماعی نباید از وظایف اصلی غافل شد

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکهروابط عمومی ها سفیران‌ حوزه csr در کشور هستند، گفت: نوآوری لازمه کسب و کار موفق است، اما برای ورود به حوزه مسوولیت اجتماعی نباید وظایف اصلی شرکت نادیده گرفته شود.
27 فروردین 1400
محسن کریمی

چگونگی استفاده از دانش مسؤولیت اجتماعی برای انتقال پیام/ مسوولیت اجتماعی هزینه نیست، بلکه سرمایه‌گذاری است

مدیر روابط عمومی بانک خاورمیانه با بیان اینکه مسوولیت اجتماعی هزینه نیست بلکه سرمایه‌گذاری است، به چگونگی نقش آفرینی روابط عمومی برای تحقق مسؤولیت اجتماعی اشاره کرد.
27 فروردین 1400

چگونه کسب و کار پایداری داشته باشیم؟

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری سامان مجد با بیان اینکه‌مسوولیت شرکتی جایگزین مسوولیت اجتماعی شرکتها شده است، گفت: به جای اینکه فقط بر مساله اجتماعی تمرکز کنیم، باید به سمت شناخت فرصت‌های فعالیت مسوولانه حرکت کرده و با انجام سرمایه‌گذاری‌های اجتماعی و‌مسوولانه، از این فرصت‌ها به درستی بهره‌برداری کنیم.
12 فروردین 1400
گفت و گو

مدیر روابط عمومی معاونت درمان وزارت بهداشت کرونا را تجربه‌ای کم نظیر در مواجه با بحران در حوزه روابط عمومی عنوان کرد

مدیر روابط عمومی معاونت درمان وزارت بهداشت کرونا را تجربه‌ای کم نظیر در مواجه با بحران در حوزه روابط عمومی عنوان کرد.
12 فروردین 1400
پنل

تحلیل نقش روابط عمومی‌ها در بحران کرونا

نقش روابط عمومی‌ها در شرایط بحران کرونا یکی از مهمترن مسایلی است که این روزها سازمان‌ها،‌ جامعه شناسان و مدیران شهری باید بیش از هر زمان دیگری مورد توجه قرار دهند؛ چرا که روابط عمومی سازمان‌ها و ارگان‌های اثرگذار در این دوران باید بهترین روش‌ها را برای کنترل و مدیریت شرایط بحران در نظر بگیرند تا بهترین راه کنترل بحران و هم آرامش مردم را در بر داشته باشد
11 فروردین 1400
دی جی کالا

شفافیت، عامل عبور موفقیت آمیز دی‌جی کالا از بحران کرونا

مدیر روابط عمومی دیجی‌کالا شفافیت را عامل عبور موفقیت آمیز دی‌جی کالا از بحران کرونا عنوان کرد
11 فروردین 1400

بررسی دنیای ارتباط های کرونا زده در وبینار گراف دی

همایش‌ها و سمینارها نقش مهمی برای تعامل و برقراری روابط جدید در عرصه‌های مختلف بوده و می‌توانستند هم محلی برای عرضه محصولات و تجربیات نوین و هم دید و بازدید فعالان حوزه و صنعتی خاص و برای ایجاد ارتباط‌های جدید باشد
10 فروردین 1400
کرونا

کرونا و دورکاری در ایران | گراف دی

کرونا، اتفاق عجیبی که دنیا در همه ابعاد آن را تجربه کرد، توانست تاثیر زیادی بر نحوه فعالیت انواع و اقسام کسب و کارها داشته باشد که دراین مطلب به آن پرداخته شده است.
10 فروردین 1400
همایش گراف دی

همایش آنلاین روابط عمومی | گراف دی

روابط عمومی، سمت شغلی آشنایی است که اکثرا نام آن را شنیده‌اند، اما شاید اکثر آن‌ها تصور اشتباهی درباره روابط عمومی دارند.
2 مرداد 1399
فیاضی

تنها راه حل روابط عمومی در بحران، حفظ آرامش و دوری از اقدام شتاب زده است

مدیر روابط عمومی سامسونگ تنها راه حل روابط عمومی در بحران را حفظ آرامش و دوری از اقدام شتاب زده عنوان کرد.
2 مرداد 1399
علی کریمی

سازگاری و همگرایی حقوق مشتریان و سازمان مهمترین وظیفه مدیران روابط عمومی

رییس روابط عمومی سابق بانک مرکزی سازگاری و همگرایی حقوق مشتریان و سازمان مهمترین وظیفه مدیران روابط عمومی عنوان کرد.
ثبت نام