پنجمین رویداد گرافدی با موضوع ” وجهه سازمانی” در دوبخش کارگاه های آموزشی و برگزاری مراسم رویداد ، با حضوراستادان برجسته ارتباطات ، مدیران و کارشناسان […]
علی چارلنگی، مدیرعامل شرکت توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی با تشریح اهمیت مدیریت وجهه سازمانی در شهرت برند گفت: اشراف حوزه روابط عمومی به محصولات از سوی […]
دکتر داوود زارعیان، استاد پیشگام حوزه ارتباطات و رییس شورای سیاستگذاری گراف دی در آیین آغازین پنجمین رویداد گراف دی اظهارداشت: با توجه به نقش تاثیرگذار […]
در راستای سلسله مصاحبههایی که با متخصصان و کارگزاران حوزهی روابط عمومی در خصوص محور و موضوع مورد بررسی در پنجمین دوره گرافدی پیشرو داریم؛ اینبار […]
پنجمین رویداد گرافدی به درخواست فعالان حوزه فناوری و ارتباطات، 15 آبان ماه سال جاری در مرکز همایشهای اتاق بازرگانی ایران برگزار میشود. به گزارش روابط […]
در پنجمین رویداد گرافدی که 17 مهرماه جاری در مرکز همایشهای اتاق بازرگانی ایران برگزار میشود، مدیران عامل شرکتهای حوزه فناوری و اقتصادی که بیشترین تاثیرگذاری […]
چهارمین رویداد گرافدی با شعار«روابط عمومی معتمد ، مدیریت مقتدر»، با معرفی مدیران ارشد ارتباطگر در نخستین دوره ارزیابی مدیران ارشد در سالن همایشهای صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار شد.
ماری پولو مدیر ارتباطات اتحادیه بینالمللی راه آهنها (UIC) با اشاره به لزوم راهحلهای نوآورانه برای رسیدن به هدف، گفت: مدیر روابط عمومی وارتباطات باید مهارتهایی منطبق با دنیای کنونی که در حال تغییر است، داشته باشد.
مدیر روابط عمومی شرکت هارون برادرز پاکستان با بیان اینکه روابط عمومینیازمند یک پشتیبانی قوی است، گفت: روابط عمومی این جایگاه را به شما میدهد که مهارت و دانش تخصصی خود را افزایش داده و بتوانید از محیط خود فراتر بروید.
مدیرسابق روابط عمومی بانک دی با اشاره به لزوم پیگیری و مشورت روابط عمومیها، گفت: اگر مدیری قائل باشد که روابط عمومی، بخشی از زنجیره سرمایه یک سازمان است و در سودآوری شرکت به صورت مستقیم اثرگذار است، موفق خواهد بود.
معاون صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری با اشاره به اهمیت درک و تبلیغ فناوریهای دانش بنیان، گفت: زیست بوم نوآوری، محصول اقتصاد دانش بنیان است و ما در آینده در اقتصاد دانش بنیان زندگی خواهیم کرد.
معاون وزیر ارتباطات دولت دهم با اشاره به نقش روابط عمومی در سازمانها، گفت: در برههای با کمک روابط عمومی در حالی که مجلس رأی به انحلال وزارتخانه داده بود، توانستیم وزارتخانه منحل را احیا کنیم.
مدیر عامل شرکت فنآپ با اشاره به اینکه روابط عمومی خوب کمک میکند یک «سازمان» دیده شود، نه «روابط عمومی»، گفت: روابط عمومی باید در کنار انعطافپذیری سیاسیتی، در بحرانها آمادگی سیبل شدن را داشته باشد.
معاون وزیرارتباطات با اشاره به جایگاه روابط عمومی در موفقیت یک سازمان، گفت: هر سازمانی اگر بخواهد برای مخاطبان خود مفید واقع شود، باید به روابط عمومی توجه کند.
استاد جامعه شناسی ارتباطات با بیان اینکه روابط عمومی باید درباره مسائل سازمان دغدغهمند باشد، گفت: برخی مدیران هنوز جایگاه روابط عمومی را صرفا اطلاع رسانی میدانند، در حالی که مدیریت هوشمند شبکه رسانهای، وظیفه روابط عمومی است.
استاد ارتباطات با بیان اینکه روابط عمومی با برنامهریزی، میتواند سازماندهی ورهبری را در دست بگیرد ودر این موقعیت سازمان کارآمد را شاهد باشیم، گفت: تحولات در روابط عمومی آن را پویاتر کرده است.
مدیرکل دیپلماسی عمومی و اطلاعرسانی سازمان انرژی اتمی ایران با بیان اینکه در کمیته انتصابات دولتها همه امور توجه میشود، جز حوزه ارتباطی، گفت: تصور اینکه سازمانی در عصر حاضر بتواند بدون استفاده از ابزارهای رسانهای، ارتباط خوبی با مخاطب برقرار کند، تصور اشتباهی است.