علی چارلنگی، مدیرعامل شرکت توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی با تشریح اهمیت مدیریت وجهه سازمانی در شهرت برند گفت: اشراف حوزه روابط عمومی به محصولات از سوی برندینگ و روابط عمومی چه تولید باشد و چه خدمت، نقش مهمی در ارزش افزوده شرکت ایفا می کند.
مدیرعامل شرکت توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی ، با تشریح روش های توسعه سازمان خود به عنوان یکی از شرکت های مهم حوزه فناوری اطلاعات گفت: انتقال منابع راهبردی درامد از محل کسب و کار، پایش از دور و ارائه فرایندهای هوشمند تجاری به عنوان سرویس از کارکردهای مجموعه خوارزمی است که حوزه روابط عمومی این شرکت با توجه به موضع فناوری محور آن نقش مهمی در تقویت برند و وجهه سازمان دارد.
وی گفت:تخصصی و تجهیز کردن و پایش شرکتهای زیرمجموعه ی خود برای تامین و ارائه سرویس های پشتیبانی سخت افزاری و ارتباطی مورد نیاز مشتریان کنونی نیازمند یک روابط عمومی پویا است .
مدیرعامل شرکت توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی افزود: راهبرد شرکت برای تحقق این چشم انداز، تولید و تامین سرویس ها و راه حل های فناورانه برای تبدیل داده به کالای اطلاعاتی با ارزش تجاری بالا است.
چارلنگی گفت: اشراف کامل به این مباحث و محصولات از سوی برندینگ و روابط عمومی چه تولید باشد و چه خدمت، نقش مهمی در ارزش افزوده شرکت ایفا می کند.
وی همچنین افزود: اطلاع رسانی به موقع در حوزه های مربوط به رسانه شرکت های فناوری، در ایجاد شفافیت و بهبود وجه سازمانی بسیار موثر است.