علی درویشی در ارائه خود در پنجمین رویداد گراف دی اظهارداشت: مدیریت وجهه سازمانی پیش نیاز ورود به روابط عمومی مدرن و همگام با شبکه های اجتماعی است.
به گزارش روابط عمومی گراف دی، معاون اجرایی آژانس روابط عمومی راما با بیان اینکه برند کارفرمایی باید در راستای برند بیزینس باشد، گفت: دنیای امروز بدون محتوا هویت نامشخصی دارد. افراد حتی برای برنامهریزی و جهتگیری ذهنی نیاز به محتوا دارند.
وی افزود:امروزه کسب و کارهای بزرگ یکی از مهم ترین راههای موفقیت خود را در زمینه جذب و نگهداری مخاطب، ارائه محتوا در راستای نوع خواستار جامعه هدف خود میدانند.
معاون اجرایی آژانس روابط عمومی راما گفت: از عوامل اصلی جذب مخاطب، تولید محتوا میباشد، زیرا برای جذب باید ابتدا دیده شد و پس از آن میتوان سطح سازگاری و تمایل مخاطب را با استفاده از یک استراتژی کاربردی و مناسب نسبت به محصول افزایش داد. در نتیجه حرکت هوشمندانه در این فرآیند میتواند افرایش بهرهوری و در سازمان را به دنبال داشته باشد.
وی افزود: برند کارفرمایی باید شرایط بهینه تری را برای افراد جویای کار ایجاد کند تا حتی الامکان از مهاجرت نیروهای متخصص جلوگیری کند.