مدیر روابط عمومی شرکت هارون برادرز پاکستان : روابط عمومی‌ جایگاهی که بدون محدودیت برای ارتقای کسب و کار می‌تواند فعالیت کند

 

 

 

مدیر روابط عمومی شرکت هارون برادرز پاکستان با بیان اینکه روابط عمومی‌نیازمند یک پشتیبانی قوی است، گفت: روابط عمومی این جایگاه را به شما می‌دهد که مهارت و دانش تخصصی خود را افزایش داده و ‌‌بتوانید از محیط خود فراتر بروید.

به گزارش روابط عمومی گراف دی ، نواب فیرروخان، مدیر روابط عمومی شرکت هارون برادرز پاکستان در چهارمین رویداد گراف‌دی به صورت ویدئو کنفرانس به سخنرانی پرداخت و به نحوه تعامل روابط عمومی با مدیران ارشد اشاره کرد.

وی با بیان اینکه ما در این شرکت با نظر دولت اقدامات متنوعی را به ثمر نشاندیم، گفت: دولت پاکستان این حکم را داده که شرکت بتواند به عنوان شرکت حمل و‌نقل بین پاکستان و ترکیه از طریق ایران فعالیت کند و امروز هم در اینجا اعلام می‌کنم که شبکه ریلی را از طریق ایران به اروپا وصل می‌کنیم.

فیروزخان با اشاره به اینکه روابط عمومی نقش مهمی در ساختار تجاری و همکاری دوجانبه و حتی سیاست ایفا می‌کند، افزود: وظیفه روابط عمومی حفظ بهترین توانایی‌های ارتباطاتی و شبکه سازی از طریق شبکه‌های اجتماعی و‌ تطبیق اقتباس روحیه عالی از طریق ارزش‌های اخلاقی است. این ریل‌ها شما را به اوج یک حرفه موفق ارتقا می‌دهد.

مدیر روابط عمومی شرکت هارون برادرز پاکستان با بیان اینکه از نظر من فردی که در روابط عمومی است نمی‌تواند فردی باشد که تحت هر شرایطی کار کند، گفت: این جایگاه نیازمند رویکرد مستقل همزمان با دراختیار داشتن منابع نامحدود برای رسیدن به نتیجه است. شرکت ما ساختار مستقلی برای روابط عمومی قائل است و من به عنوان مدیر روابط عمومی ‌دسترسی در هر حوزه‌ای از شرکت را دارم.

وی با اشاره به اینکه قائل هستم بهترین تصمیم‌های ممکن را باید به نفع شرکت گرفت، تصریح کرد:روابط عمومی‌نیازمند یک پشتیبانی قوی است. در این مسیر تمام عناصر پشتیبانی برای همکاری با حرفه کاری شما موثر خواهد بود. من ارتباط خوبی با دولت داشتم و خود را با اهداف هماهنگ می‌کنم تا مشکلی نداشته باشم که یکی از امور مؤثر در موفقیتم نیز همین امر است.

فیروزخان با بیان اینکه من سعی می‌کنم با مقامات تصمیم‌گیر سطح بالای دنیا ارتباط برقرار کنم، تصریح کرد: این برایم مهم است که با افراد تصمیم‌ساز ارتباط داشته باشم. امروز‌گران‌ترین چیز در دنیا زمان است و روابط عمومی به من‌کمک می‌کند زمان را صید کرده تا بتوانم امور را پیش ببرم. برای تجارت به کشورهای مختلفی سفر کردم. سفرهای کوتاه اما موثر.

 

مدیر روابط عمومی شرکت هارون برادرز پاکستان با اشاره به اینکه روابط عمومی این جایگاه را به شما می‌دهد که مهارت و دانش تخصصی خود را افزایش داده و ‌‌بتوانید از محیط خود فراتر بروید، گفت: هر جایگاهی در دنیا دارای محدودیت‌هایی است. اما روابط عمومی تنها جایگاهی است که برای ارتقای کسب و‌کار می‌توانند بدون محدودیت وارد عمل شود.

ثبت نام