برگزاری چهارمین دوره گراف‌دی با استفاده تجارب بین‌المللی / معرفی ۹ مدیر ارشد ارتباط ‌گرا

دبیر اجرایی چهارمین رویداد گراف‌ دی با اشاره به برپایی چهارمین دوره این رویداد، از معرفی ۹ مدیر ارشد  موفق در حوزه ارتباطات خبر داد.

 به گزارش روابط عمومی گراف دی ، سعید کریمی، دبیراجرایی چهارمین گردهمایی گراف ‌دی ضمن خیرمقدم به حاضران، اظهار داشت: گراف دی پاییزسال ۹۸ به منظور تعامل با روابط عمومی‌های شرکت‌های مرتبط و بسترسازی برای فراهم کردن زمینه انتقال تجربیات علمی و عملی آغاز به کار کرد.

وی با بیان اینکه در این مسیر هر تجربه یک موفقیت به شمار می‌رود و ‌شکست معنا ندارد، افزود: به واسطه کرونا رویداد گراف ‌دی دوم را در شرایط کرونا تجربه کردیم و در رویداد سوم سعی کردیم که این گردهمایی را به صورت تعاملی برگزار کنیم. بر همین اساس در دومین دوره این رویداد افراد در سالن امکان مطرح کردن تجارب خود را داشتند.

کریمی از معرفی مدیران ارشد موفق در حوزه ارتباطات در چهارمین دوره گراف ‌دی خبر داد و گفت: در رویداد چهارم برای نخستین بار مدیران ارشدی که برای روابط عمومی شناخت قائل هستند، بر اساس شاخص‌های تعریف شده ارزیابی و به عنوان مدیر ارشد موفق در حوزه ارتباط‌ گر معرفی می‌کنیم.

دبیر اجرایی چهارمین دوره گراف ‌دی  با بیان اینکه۲۵ شرکت در شاخه‌های مختلف همچون شرکت‌های بزرگ اقتصادی، شرکت‌های پرداخت الکترونیکی، کارآفرینان، استارت آپ‌ها، بانک‌ وبیمه، شرکت‌های فناوری و دانش بنیان اعلام آمادگی‌کردند، ادامه داد: از بین ۲۵ شرکت‌، ۹ شرکت با توجه به ویژگی‌های احصا‌ شده، موفق معرفی می‌شوند. البته بسیاری از این شرکت‌ها، شرکت‌های دانش‌بنیان بودند؛ به طوری که حدود ۱۲ شرکت دانش بنیان در چهارمین رویداد گراف‌دی ارزیابی شدند.

وی با اشاره به اینکه در رویداد چهارم گراف ‌دی سخنران‌های بین المللی داریم و امیدواریم در رویدادهای بعدی هم از تجارب آنها استفاده کنیم، تصریح کرد: در مسیر گراف دی افرادی را داشتیم که برخی در میان راه جدا شدند، اما برخی پای کار ماندند. اما جا دارد که از همه افرادی که در این مسیر به ما کمک کردند، تشکر کنیم و امیدواریم این رویداد هر سال بهتر از گذشته برگزار شود.

  

ثبت نام